10.29.2012

නොවැම්බරේ මොකෝ කරේ

ගිය නොවැම්බර් මාසෙ තමයි මම මුලින්ම කතෝලික චාරිත්‍ර ලිපියක් ලිව්වෙ. ඒ වගේම ඒ මාසෙ එක දිගට දවස ගානෙ ලිපි පහක්ම දැම්මා. දවස ගානෙම දාපු නිසාද කොහෙද ඒවට එච්චර කියවන අයගේ අවධානය ලැබුනේ නැතිද කොහෙද. ඉතින් ආයෙමත් ඒ ලිපි වැදගත් වෙන කාලසීමාවක් ඇවිත් තියෙන නිසා ඒ ටික ආපහු මතක් කරන්න හිතුනා. 

මළවුන්ගේ නොවැම්බරය...


නොවැම්බර් මාසෙදි කතෝලික සුසාන භූමි වගේම පොදු සුසාන භූමි වල කතෝලික කොටසුත් සුද්ද පවිත්‍ර කරලා බැබලි බැබලි තියෙන්නෙ මොකද කියන එක මේ ලිපිය බැලුවොත් පැහැදිලි වේවි. කියවලා බලන්ඩකො. මේක තමයි කතෝලික චාරිත්‍ර ගැන මම ලියපු පළමුවෙනි ලිපිය.


කොටියාගේ හොල්මන........


මගේ බ්ලොගයේ පළවුනු ප්‍රථම හා එකම හොල්මන් කතාව.


ඉන්න වුන්ගෙන් මදිවට මැරිච්ච උන්ගෙනුත් හොරකං......


මේක කලින් කතාවෙ හොල්මන දැකපු සීයාම කියපු කතාවක්.  කලින් කමෙන්ට් කරපු අය නම් මේක ඇත්ත කතාවක් කියලත් කිව්වා.


පණපිටින් වැළලුනොත්....


ගමේ ගොඩේ අහන්න ලැබුනු මනුස්සයෙක්ව හා පුංචි ළමයෙක්ව පණපිටින් වළලන්න වෙච්ච සිද්ධියක්.


අන්තිම ආලේපය


මේ ලිපියත් කතෝලික චාරිත්‍ර සම්බන්ධ ලිපියක් තමයි. කතෝලික කෙනෙක් මරණාසන්න වුනාම ඉටුකරන චාරිත්‍ර වාරිත්‍ර ගැන තමයි කියවෙන්නෙ.

මේ ලිපි පහම මරණයට මළවුන්ට සම්බන්ධ ලිපි. ඒක නිසා බොහෝම පරිස්සමින් කියවන්න ඕනෙ හොඳද.  මේ ලිපියට කියන්න දෙයක් නැති නිසා ප්‍රතිචාර අක්‍රිය කරන්නම්. ඔය ලිපි පහ ප්‍රතිචාර වලට විවෘතයි. මතකනෙ "පරණ ලිපි අලුත් ලිපි කියලා වෙනසක් මට නෑ". ගිහින් එන්නම්.

සටහන : සුපුරුදු පරිදි අන්තර්ජාලය මාසෙ අන්තිමට ඉවර වෙලා නිසා ණයට ඉල්ලාගත් එකකින් තමයි පෝස්ටුව කෙටුවේ. කලින් ලිපියට වගේම පරණ ලිපි වලට ඕගොල්ලො දාලා තියෙන ප්‍රතිචාර මම දැක්කා. ඒවට මාගේ ප්‍රතිචාර නොවැම්බර් මස පටන්ගත් හැටියේ දෙන්නම්. පොරොන්දු වූ දේශයේ කතාවත් ඔන්න ලියලා ඉවරකොළා. ළඟදීම කියවන්න ලැබෙයි.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...